دنبال کردن
 

اطلاعات شرکت
نام شرکت :
صنايع غذايي بهروزنيك
دسته بندی شرکت :
تاریخ تاسیس شرکت :
درباره شرکت (کامل)

صنايع غذايي بهروزنيك در سال ۱۳۵۶ كار خود را آغاز كرد . اين كارخانه در يك منطقه صنعتي و در كيلومتر ۱۵ جاده كرج قزوين قراردارد . كل مساحت آن حدود ۲۰ هزار متر مربع بوده كه قريب ۵ هزار متر مربع را سالن هاي توليد ، ساختمان اداري ، انبارهاي مواد اوليه ، سردخانه ها و مركز تحقيقات به خود اختصاص داده . تعداد كل كاركنان اين واحد در فصل توليد حدود ۲۵۰ نفر است كه تقسيم بندي آنان بر اساس ميزان تحصيلات شامل كارشناس تا دكترا ۳۱ نفر فوق ديپلم و ديپلم ۴۳ نفر و بقيه زير ديپلم است . توليدات شركت صنايع غذايي بهروز نيك در حال حاضر رب گوجه فرنگي، انواع سس، كنسروجات ، انواع شور، ترشي، انواع مربا، آبليمو و….است.

این شرکت در اواسط سال ۱۳۹۰ به گروه دیگری از سرمایه گذاران و علاقه مندان به تولید واگذار شد تا در عرصه تولید با نوآوری بیشتر پاسخگوی نیاز مشتریان داخلی و بازارهای جهانی باشد. سر انجام در سال ۱۳۹۱ پس از اتمام مراحل انتقال مالکیت اتمام پذیرفت و گروه جدید هدایت این مجموعه بزرگ را عهده دار گشتند.
همت همدلي كاركنان تلاشگر اين واحد با مديريت علاقمند و خدمتگذار ، موجب شد با وجود حضور صنايع صاحب نام و با سابقه بتواند سهم مناسبي از بازار فروش را به خود اختصاص دهد.چندانكه در حال حاضر ” بهروز ” با لطف خداي بزرگ ، در سايه كوششهاي پيگير همكاران و تشويق و حمايت خريداران گرامي ، جايگاه مناسبي را يافته و همواره در صدد است با عرضه فرآورده هايي با تنوع بيشتر و كيفيت بهتر در جهت جلب رضايت عموم بويژه مصرف كنندگان ارجمند گام بردارد . اين واحد توليدي موفق به اخذ كليه پروانه هاي قانوني مورد نياز ( پروانه تشويقي ) گرديده است و در حال حاضر بغير از پروانه هاي تاسيس و بهره برداري داراي ۵۵ پروانه ساخت است كه در فصول مختلف كليه محصولات داراي پروانه ساخت را توليد و به بازار مصرف عرضه مينمايد
در اين واحد توليدي خريد مواد اوليه از طريق واحد تداركات با نظارت آزمايشگاه كنترل كيفي صورت ميگيرد و در كليه مديريتهاي تحت پوشش اين شركت نظارت دقيق بركيفيت محصول محسوس است .

خدمات

تماس با شرکت
آدرس وبسایت:
پست الکترونیکی:
شماره تلفن:
شماره همراه:
آدرس:
هران – کیلومتر ۸ جاده مخصوص کرج – خیابان شانزدهم – نبش کوچه چهارم – پلاک ۸
فکس: