دنبال کردن
 

اطلاعات شرکت
نام شرکت :
شرکت آرایه های داخلی آشیانه با نام تجاری مبلمان رُست
دسته بندی شرکت :
تاریخ تاسیس شرکت :
درباره شرکت (کامل)

شرکت آرایه های داخلی آشیانه با نام تجاری مبلمان رُست در تاریخ 11/09/91 در اداره ثبت شرکتهای شهرستان شیراز به شماره ثبت 36347 به ثبت رسیده و پس از آن نسبت به اخذ جواز تاسیس شماره 86326 مورخ 05/10/1391 از اداره صنعت ، معدن و تجارت اقدام گردیده و در تاریخ 01/11/1391 واحد تولیدی ایجاد و نسبت به تجهیز کارگاه ، جذب نیرو ، مدل سازی محصولات اقدامات لازم بعمل آمد. و پس از انجام امور اداری ، این شرکت موفق شد در مرداد ماه در تاریخ 1392 اولین فروشگاه خود را افتتاح و پروانه ی بهره برداری شماره 108143701 را از سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس دریافت دارد. شرکت آرایه های داخلی آشیانه در همان مرداد 92 موفق گردید تا “رُست” را به عنوان نام تجاری خود در اداره ثبت علائم تجاری تهران به شماره 206309 به ثبت برساند.

گواهینامه‌ها و افتخارات

هفتمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان، معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران.

۱۸ آذر ماه ۱۳۹۲. دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان برای عملکرد سال ۱۳۹۳ / ۱۳۹۴ از انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان فارس و سازمان صنعت معدن و تجارت استان فارس.

انتخاب مبلمان رست به عنوان واحد تولیدی برتر در دهمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان جوان.

آبان ماه ۱۳۹۵. تندیس دهمین دوره جشنواره ملی تولید کنندگان و مدیران جوان. آبان ماه ۱۳۹۵.

دریافت گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان برای عملکرد سال ۱۳۹۴ / ۱۳۹۵ از انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان فارس و سازمان صنعت معدن و تجارت استان فارس. تقدیر از مبلمان رست به عنوان حامی برگزاری سومین کارگاه مسابقه قوام الدین شیرازی.

اردیبهشت ماه ۱۳۹۶. انتحاب رئیس هیئت مدیره مبلمان رست به عنوان مدیر نمونه جوان در هفتمین جشنواره ملی مدیران و تولید کنندگان جوان.

گالری
تماس با شرکت
آدرس وبسایت:
پست الکترونیکی:
شماره تلفن:
شماره همراه:
آدرس:
شیخ بهایی شمالی، نبش کوچه یازدهم
فکس: