دنبال کردن
 

اطلاعات شرکت
نام شرکت :
نیف نیف
دسته بندی شرکت :
تاریخ تاسیس شرکت :
درباره شرکت (کامل)

بسته بندی آجیل مخلوط و میوه خشک نیف نیف، بسته های 45 گرمی با کیفیت صادراتی را به صورت خام و بدون نمک به بازار مصرف عرضه می کند. این محصول سلامت محور صد در صد طبیعی بوده و دارای نشان سیب سلامت است. محتویات بسته های نیف نیف که در آزمایشگاهی پیشرفته داخلی مورد تایید قرار گرفته اند شامل مغز پسته، مغز گردو، بادام هندی، بادام درختی، انجیر و کشمش و دیگر میوه های خشک است.
به گفته پزشکان درصورت مصرف آجیل باید از انواع آجیل‌‌های بدون نمک و یا کم نمک استفاده شود. آجیل‌های شور با داشتن مقادیر زیاد نمک، زمینه را برای فشار خون بالا فراهم می‌کنند. به همین دلیل نیف نیف تمام کوشش خود را برای تولیدات سلامت محور بکار خواهد بست. نیف نیف اولین تولید کننده نیست ولی سعی دارد یکی از بهترین های بسته بندی آجیل کشور شود. در این راه همراه ما باشید.
در صفحه فروشگاه می توانید از فروشنده های محصولات ما مطلع شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و شرایط فروش عمده با ما در تماس باشید. بسته های هدیه ویژه در مناسبت های خاص به صورت محدود عرضه خواهد شد. نظر به استقبال مشتریان محترم، بزودی محصولات جدید خود را به بازار معرفی خواهیم کرد. امیدواریم با تولید محصولات سلامت محور سهم کوچکی در بالا بردن سطح سلامت هموطنان عزیز داشته باشیم.

گالری
تماس با شرکت
آدرس وبسایت:
پست الکترونیکی:
شماره تلفن:
شماره همراه:
آدرس:
خوزستان-دزفول-خیابان شریعتی
فکس: