دنبال کردن
 

اطلاعات شرکت
نام شرکت :
بهار زعفران
دسته بندی شرکت :
تاریخ تاسیس شرکت :
درباره شرکت (کامل)

شرکت تعاونی بهار زعفران به شماره ثبت ۴۰ مجموعه ای است که از سال ۱۳۹۷ با اعتقاد بر ارائه محصولات با کیفیت و اصل احترام به مشتری در استان خراسان جنوبی شهر ارسک بنیان گذاشته شد.

این مجموعه در سال 1397 موفق به ثبت برند بهار زعفران شده و با تلاش فروان موفق به دریافت سیب سلامت یا همان کد بهداشت شده است که کلیه محصولات شرکت بهار زعفران با رعایت موازین بهداشتی و استانداردهای جهانی راهی بازار های داخلی خارجی شود.

در راستای برآوردن نیاز همراهان به محصولی با کیفیت و مطابق با استانداردهای معتبر ملی و بین المللی، شرکت بهار زعفران مطالعات سرمایه گذاری را آغاز کرده که منجر به ساخت و راه اندازی واحد بهداشتی تولید و کنترل کیفیت در سال ۱۳۹۸ شد.

در سال ۱۳۹۸ به پاس همراهی مشتریان و برای ادامه این مسیر ، شرکت کشاورزی تولیدی بهار زعفران با افزایش نیروی انسانی اقدام نموده که در این مسیر، چند کالای جدید به خانواده محصولی بهار زعفران اضافه و پنج قاره جهان میزبان صادرات زعفران این شرکت شوند.

برای تدوام مسیر و همراهی مشتریان و چشم اندازی که بهار زعفران برای توسعه محصولات خود در نظر گرفته است امیدواریم با توسعه فازهای جدید تولیدی محصولات ارزشمند دیگری همچون زرشک و عناب که زادگاه آن در استان خراسان جنوبی میباشد به سبد محصولات این شرکت اضافه گردد.
بهار زعفران برای حفظ اعتماد مشتری که با ارزش ترین سرمایه است طی چند سال فعالیت در تولید و بسته بندی و فروش زعفران و دیگر محصولات مکمل همواره خود را ملزم به انجام اقدامات کنترلی و نظارتی دقیق میداند که فرآیند پیچیده ای را از مزرعه تا مصرف در بر می گیرد و کلیه محصولات خود را پس از تایید واحد کنترل کیفیت در محیطی کاملا بهداشتی و با استفاده از فناوری پیشرفته و بهره گیری از کارشناسان، متخصصین و کارکنان متعهد، تولید و بسته بندی می نماید

تماس با شرکت
آدرس وبسایت:
پست الکترونیکی:
شماره تلفن:
شماره همراه:
آدرس:
شادآباد، مجتمع تجاری هفده شهریور، بلوک A الف، طبقه آخر، پلاک ۱۱۳
فکس: