دنبال کردن
 

information company
company Name :
شرکت «هدف عصر طلایی»
company category :
company create date :
description company

شرکت «هدف عصر طلایی» شركتی بازرگانی‌‌ست كه در زمينۀ واردات و صادرات محصولات خوراکی فعّاليت می‌كند. با توجه به لزوم انتخاب نامی متناسب با ماهيّتِ شرکت و وسعت فعّاليت‌های آن و تحقّق اهداف بازاريابی بین‌المللی، نام «لئونارد» را برای خود برگزید و این نام را در سال ۱۳۸۸ به ثبت رساند. این شرکت همزمان با ثبت برند لئونارد، اولین محصول خود (کمپوت آناناس) را از تایلند به ایران و کشورهای حوزۀ خلیج پارس وارد کرد.
با توجه به عدم امكان توليد صنعتیِ کمپوت آناناس در كشور و خواصِ بالای آناناس در مقايسه با ساير ميوه‌ها و همچنین نیاز مردمِ ایران به این نوع کمپوت، این محصول به‌عنوان كالای استراتژيکِ اين شركت انتخاب شد.
سیاستِ قیمت‌گذاریِ مناسب و بهبود کیفیت محصولات، سببِ به‌دست‌آوردنِ سهم عمدۀ بازار این محصول در ایران شد. شرکتِ لئونارد برای تکمیلِ سبد محصولاتِ خود، کمپوت‌های دیگری چون: کمپوت آلوورا، کمپوت انبه، کمپوت مخلوط میوه‌های استوایی و کمپوت هلو را از تایلند و یونان وارد کرد و باعثِ تنوعِ هرچه بیشتر محصولات خود ش ؛ این موضوع باعثِ قرارگیریِ محصولاتِ این شرکت در قفسه‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سوپرمارکت‌ها شد.

contact with company
Phone Number:
Mobile Number:
Address:
خیابان مطهری، بعد از چهارراه قائم مقام، پلاک 249 (ساختمان لئونارد)
Fax: