دنبال کردن
 

information company
company Name :
کاوشگران آینده راستین استرآباد (باسکاتی)
company category :
company create date :
description company

هولدینگ کاوشگران آینده راستین استراباد فعال در زمینه های مختلف صنعتی و تجاری با نام تجاری بــاسکــاتــی با استفاده از آخرین فناوری های روز دنیا و بروزترین روش ها و با بهره­ گیری از مجرب­ترین نیرو­ها اقدام به تولید محصولات مختلف نوین در زمینه ساختمان و صنایع وابسته نموده است، که باعث کاهش چشمگیر هزینه­ های جاری و افزایش کیفیت این صنعت گردیده و امید است با استفاده از ظرفیت نخبگان این مجموعه تحول اساسی در زمینه فعالیت­ های تعریف شده شرکت ایجاد شود.

Gallery
Services

عایق کاری از کف به ارتفاع 30 سانتی متر

کیفیت ضد آبی این محصول با گذر زمان افزایش می یابد، در صورتی که در دیگر محصولات بلعکس است. این محصول جهت عایق کاری رطوبتی برای پشت بام های سیمانی، آسفالت، دیوارهای رو به باران، کف سرویس های بهداشتی، آشپزخانه ،اطراف ناودان ها، کانال های آب، استخرها و باغچه ها، چاله های آسانسورو ... مورد استفاده قرار می گیرد. در این پروژه سوراخ های به وجود آمده بر روی ایزوگام (پیچ کردن رابیس جهت گیرش ملات ماسه سیمان) و خروج رطوبت از این مجرا،باعث تبله کردن گچ و تخریب رنگ فضا شده است. با استفاده از ملات آماده IZO-BASS از کف به ارتفاع 30 سانتی متر در کل فضای ساختمان این مشکل برطرف کردید.

پروژه 300 متری سنگ کاری قدس 3

این محصول تخصصی ترین محصول باسکاتی می­باشد که با استفاده از دانش روز، تحولی شگرف در اجرای نمای سنگ و هر محصولی که جذب آب پایین دارد ایجاد کرده است. لازم به ذکر است که این محصول توانایی اجرا بر روی آهن و دیوارهای پیش­ساخته را دارا بوده، ضمن اینکه کاملاً  ضدآب  و گزینه بسیار مناسبی جهت مسدود کردن منافذ برخی از سنگ­های مورد استفاده در نما است. در این پروژه 300 متر مربعی حدود 1 تن و 800 کیلوگرم ملات آماده P-BASS مورد مصرف قرار گرفت. با استفاده از این چسب به هیچ عنوان نیازی به تخریب سنگ های پله نبود و به طرز شگفت انگیزی سنگ های جدید بر روی سنگ های قدیمی نصب گردید.

اجرای عایق نما 500 متری

ملات آماده IZO-BASS  مورد استفاده در واحد سطح جهت عایقکاری با توجه به سطح مذکور هر کیسه 25 کیلویی از3 تا 7 متر با ضخامت 3 میلیمتر تا 1.5 سانتیمتر می­باشد. همچنین کیفیت ضد آبی این محصول با گذر زمان افزایش می­یابد، در صورتی که در دیگر محصولات بلعکس است. این محصول جهت عایق کاری رطوبتی برای پشت بام های سیمانی، آسفالت، دیوارهای رو به باران، کف سرویس های بهداشتی، آشپزخانه ،اطراف ناودان ها، کانال های آب، استخرها و باغچه ها، چاله های آسانسورو ... مورد استفاده قرار می گیرد.
contact with company
Phone Number:
Mobile Number:
Address:
گلستان/گرگان/خیابان شهید بهشتی/ دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان/ مرکز رشد و واحدهای فناور
Fax:
Customer's